FC Slovan Liberec | Na Derby proti koronaviru se prodalo 3393 vstupenek!
Menu Další Zavřít Zavřít
06.04.2020

Na Derby proti koronaviru se prodalo 3393 vstupenek!

Klub
JABLONEC/LIBEREC - V rámci společného projektu FK Jablonec a FC Slovan Liberec DERBY PROTI KORONAVIRU jsme prodali na podporu Krajské nemocnice Liberec 3393 virtuálních vstupenek. Děkujeme všem, kteří se do akce na podporu zdravotníků zapojili!

Derby proti koronaviru, tak zněl název společné charitativní akce, kterou připravili fotbalové kluby FK Jablonec a FC Slovan Liberec. Cílem bylo vytvořit virtuální Podještědské derby, na které si fanoušci obou klubů, ale také příznivci řady dalších týmů, kupovali vstupenky na portálu Ticketstream. Vyvrcholením týdenního prodeje pak bylo v neděli 5. dubna v 15:00 skutečné Podještědské derby, na YouTube FK Jablonec se vysílal zápas, ve kterém zvítězili 2:1 v sezóně, kdy obsadili historicky nejlepší pozici - 2. místo v tabulce. Naopak na našem YouTube jsme fanouškům nabídli duel z jara 2012, ve kterém jsme vyhráli na Střelnici a dokráčeli následně k mistrovskému titulu. Věříme, že si oba tábory příznivců své zápasy užily.

Prodej vstupenek pro nemocnici

Charitativní vstupenky jsme prodávali za 100 Kč v předprodeji na portálu Ticketstream, který se stal také partnerem naší akce. Během sedmi dnů se prodalo 3393 charitativních vstupenek. Po odečtení poplatku za prodej vstupenek a po odečtení DPH, je finální částka pro Krajskou nemocnici Liberec od vás fanoušků celkem 268 217 Kč!

Vývoj prodeje v jednotlivých dnech

V den startu prodeje se prodalo nejvíce vstupenek, přesněji 1353 kusů. V dalších dnech prodej klesal, to se také předpokládalo. Finální počet vstupenek 3393 je jen o 17 kusů nižší, než byla skutečná návštěva na posledním derby na Střelnici.

Jak to vypadalo na jednotlivých tribunách?

Oba kluby se domluvily, na které tribuny chce směřovat své fanoušky. Pro fanoušky Liberce byla vyhrazena tribuna C - JIH za brankou, kde je také sektor hostů. Pro příznivce Jablonce na imaginárním zápase byla vyhrazena hlavní tribuna A. Fotbaloví fanoušci, kteří nefandí ani jednomu z klubů, měli vyhrazenou tribunu B. Byť šel v tomto charitativním projektu fotbal tak trochu stranou, rivalita mezi fanoušky Jablonce a Liberce bude vždycky.

Do charitativní kampaně se zapojila také ticketingová společnost Ticketstream, která prodej vstupenek na Střelnici zprostředkovává. V rámci podpory společného projektu FK Jablonec a FC Slovan Liberec se Ticketstream vzdal 50 % obvyklých poplatků za zprostředkování prodeje.

Děkujeme všem, kteří jste se zapojili do charitativní akce Derby proti koronaviru!


Generální partner
Preciosa
Hlavní partneři
Pražská plynárenská T-Mobile Renomia Nike Pivovar Svijany Canis
Další partneři
Zemgas - dříví Aura Medical
Mediální partneři
Rengl Liberecká drbna