Slovan+
FAQ
Jaký obsah bude součástí Slovan+?
Víme, co naše fanoušky zajímá, a že dokážeme vytvářet formáty určené pro naše nejvěrnější příznivce. V první fázi budou na Slovan+ živé streamy z přípravných utkání, velkoformátové rozhovory se zajímavými osobnostmi z okolí klubu či atraktivní materiály z přípravného období. Postupně budeme představovat další rubriky a kompletní programové schéma Slovan+ týkající se především zápasového obsahu představíme před startem jarní části sezóny. Výhodou platformy Slovan+ bude navíc také možnost aktivně se zapojit do samotného obsahu. Každý uživatel získá možnost pokládat otázky v rozhovorech nebo ovlivnit chod klubu ve fanouškovských tématech. Chceme, aby se Slovan+ stal digitální komunitou našeho klubu.
Jaký video obsah bude Slovan zveřejňovat dál na sociálních sítích?
Chceme, aby platforma Slovan+ sloužila našim nejvěrnějším fanouškům. Na druhou stranu ani naše kanály na sociálních sítích, které jste zvyklí sledovat, o svůj obsah nepřijdou. Budeme pečlivě vážit, které video a kdy se objeví na platformě Slovan+ a sociálních sítích klubu. Cílem platformy Slovan+ je mít pod dokonalou kontrolou kompletní obsah, který mohou konzumovat fanoušci našeho klubu. Je možné, že vybrané video rubriky budou na platformě Slovan+ vysílány živě či s předstihem a na sociálních sítích se objeví až s významným zpožděním.
Proč musím jako fanoušek Slovanu klubu platit za video obsah?
Věříme, že kvalitou i množstvím video formátů bavíme naše fanoušky i v období mimo ligová utkání. Vedle vstupného tak pomalu reflektujeme na trendy poslední doby a podobně jako kluby v zahraničí chceme nabídnout našim fanouškům exkluzivní přístup do zákulisí Slovanu. Produkce video obsahu však něco stojí a pevně doufáme, že díky placenému obsahu od fanoušků Slovanu vygenerujeme prostředky, které chceme dále investovat do dalšího zkvalitnění produkce i třeba zážitků na stadionu při domácích zápasech.
Jsem permanentkář. Mohu Slovan+ sledovat zdarma?
Ano. Pro zbytek sezóny 2024/25 platí jedinečná akce pro majitele zakoupených permanentek. Účet Slovan+ musí být vázaný na jeden unikátní email každého uživatele. Proto je důležité, aby majitel permanentky při jejím koupi sdělil Slovanu svůj email. Na tento email obdrží každý permanentkář unikátní slevový kód, který bude mít omezenou dobu platnosti a při založení účtu na Slovan+ umožní sledovat kompletní obsah zdarma do konce sezóny 2024/25. Pokud si nevíte rady, jak přesně postupovat, kontaktujte nás na mailu marketing@fcslovanliberec.cz. Rádi Vám pomůžeme.
Mám permanentku, ale slevový kód jsem dosud neobdržel. Co mám dělat?
Nejprve prosím zkontrolujte složku spamu ve svém mailovém rozhraní. Pokud skutečně postrádáte email s informacemi, jak postupovat, obraťte se na nás prosím pomocí emailu na marketing@fcslovanliberec.cz a uveďte umístění Vaší permanentky. Rádi Vám pomůžeme.
Mohu přihlásit kanál Slovan+ na Hero Hero?
Ano. Pokud jste již registrovaným uživatelem na Hero Hero, stačí si vyhledat náš kanál a uhradit měsíční předplatné. O žádný obsah nepřijdete, Slovan bude umísťovat kompletní obsah na obě platformy. Na přihlášení na HeroHero nejde uplatnit slevový kod pro permanentkáře, ten platí pouze na platformě www.slovan.plus.
Mohu sledovat obsah Slovan+ na více zařízeních pomocí jednoho účtu?
Ne. Ani jedna z platforem, na kterých Slovan+ najdete nenabízí sdílené sledování. Jak ke kanálu na HeroHero nebo na klubovou platformu www.slovan.plus se můžete přihlásit v jeden okamžik k jednomu účtu pouze na jednom zařízení.
Chci využít slevové akce do konce roku 2024/25 i pro své kamarády či příbuzné, kterým jsem zakoupil permanentky a zaregistroval je na mou mailovou adresu?
Takové situace mohou skutečně nastat a víme o nich. Akční nabídku Slovan+ zdarma garantujeme pro každou jednotlivou zakoupenou permanentní vstupenku. Pokud je to Váš případ, tak nás prosím kontaktujte na mailu marketing@fcslovanliberec.cz a uveďte všechny potřebné informace – umístění všech sedadel permanentek a emaily uživatelů, kterým chcete zajistit přístup k Slovan+ zdarma. Rádi Vám pomůžeme.
Kdy si mohu Slovan+ objednat?
Ke službě Slovan+ se můžete přihlásit v jakýkoliv čas a ihned po registraci se stanete součástí digitální rodiny Slovanu.
Když si předplatné Slovan+ zruším, mohu si ho znovu přihlásit?
Ano. Na obou platformách HeroHero i www.slovan.plus funguje stejná možnost přihlásit si odběr obsahu na konkrétní období. Po jeho skončení se můžete opětovně pod stejným účtem přihlašovat a vybírat si další možnosti předplatného.